PDA

View Full Version : dvorac/rezidencija - mijenjanje glavnog grada



bahata
30.10.07, 23:03
samo ocu pitat zasto ne mogu sagradit dvorac a imam sve potrebno znaci glavnu zgradu razina 5 i veleposlanstvo razina 1???mozda ima neko posebno mjesto di dvorac ide?oce mi ko objasnit?:D:D:D

Deviant
30.10.07, 23:12
Mozda jer nemas dovoljno resursa?

I usput... informiraj se malo po forumu zasto nije pametno izgraditi dvorac u prvom naselju.
Za pocetak ti je cak dovoljno pogledati FAQ - Najcesca pitanja.

Extremist
30.10.07, 23:20
Pozz susjedo bahata! :D

Imaš rezidenciju izgrađenu, eto što ti je. Ne možeš imat i rezidenciju i dvorac u istom naselju. Isto tako ne možeš imat 2 dvorca u svojim naseljima.

Kurkanius
05.11.07, 01:13
Pozdrav
novi sam u ovoj igri i imam jedan problem. Muči me ovo, kad sam počeo igrati nisam znao razliku između dvorca i rezidencije pa sam bez razmišljanja napravio dvorac u prvom naselju. Sada mi je dvorac na 15 lvl i imam 3 naselja, zanima me šta će se dogoditi ako srušim dvorac jer bi ga htio staviti u 4 naselje (15 crop). Dali ću izgubiti 2i3 naselje ili ga samo srušim i napravim u 4 naselju.

Extremist
05.11.07, 01:16
Nećeš ništa izgubiti. Slobodno ga sruši.

Black Revenger
05.11.07, 02:02
Nećeš ništa izgubiti. Slobodno ga sruši.

pa nije bas tocno,
gubis kamenozidariju i one "rudnike" koje si razvil preko 10.

Extremist
05.11.07, 02:21
Ma da, ali on pita hoće li izgubit naselja koja je iz tog dvorca naseljavao. Neće. Jer bi onda svatko gubio naselja kad mu se katapultira bilo dvorac bilo rezidencija.

Calko
27.11.07, 13:47
Posto je jedan od uslova za kamenozidara dvorac lvl3, zanima me sta ce se desiti sa kamenozidarom ako srusim dvorac u glavnom naselju?
Da li ce kamenozidar ostati na postojecem lvl-u u tom naselju, a ako hoce da li cu moci u novom naselju da podignem dvorac i tamo izgradim kamenozidara?

AlHorezmi
27.11.07, 14:19
KAmenozidarija ce ti se srusit ako srusis dvorac.

ostacro
27.11.07, 14:44
potpuno krivo,kamenozidarija če ostati,a ako u međuvremenu sagradiš dvorac u nekom drugom selu i to ti bude glavno naselje onda vjerojatno nečeš moći graditi kamenozidariju više dok ju nesrušiš u prvom naselju.

Extremist
27.11.07, 15:05
Točno je da kamenozidar ostaje u naselju i kad je dvorac srušen.
Ako si počeo gradit dvorac u drugom naselju, kamenozidara tamo ne možeš gradit dok god ne proglasiš naselje glavnim gradom. U onom trenutku kad novo naselje proglasiš glavnim gradom, kamenozidar iz bivšeg glavnog grada će nestat.

foot77
27.11.07, 15:40
ja imam sve uvjete za dvorac ali nemam opciju da izgradim???????

Extremist
27.11.07, 15:43
Uvjeti na koje možda nisi obratio pozornost su:

1. Dovoljno resursa
2. Ne smije postojati rezidencija u naselju u kojem želiš graditi dvorac
3. U nijednom drugom tvom naselju ne smije postojati dvorac

foot77
27.11.07, 15:46
imam rezidenciju pa zato možda nemogu gradit

dali mogu uništit rezidenciju nekako???

Deviant
27.11.07, 15:47
imam rezidenciju pa zato možda nemogu gradit

dali mogu uništit rezidenciju nekako???

nemoj graditi dvorac u prvom naselju
nastavi sa rezidencijom
dvorac sluzi za proglasavanje naselja glavnim gradom
naselje s kojim zapocinjes igru vec je glavni grad

kkoma
29.11.07, 23:47
e ovako ako sam izgradio dvorac na level 10 i napravio naseljenike. mogu li ga srusiti i u tom selu izgraditi rezidenciju i dici je na 10 level i napraviti u njoj naseljenike. posto sam napravio u krivom selu dvorac. ( promijenio mi se plan ) tako da sam takticki lose postavljen sto se tice toga :
moliio bih sto sigurniji odgovor jer sam na par mijesta dobio kontradiktorne odgovore :
hvala unaprijed...

Extremist
29.11.07, 23:59
Nema kontradiktornih odgovora.


Da bi se "raširio" tj. imao novo naselje, potrebni su ti ili 3 naseljenika ili administrator (starješina/poglavica/senator). Svako novo naselje koje pridodaš svom carstvu bilo naseljenicima, bilo administratorom, potroši jedno prazno mjesto za "širenje" u dvorcu ili rezidenciji.


Dvorac ima 3 prazna mjesta za "širenje", na levelima 10, 15 i 20.

Rezidencija ima 2 prazna mjesta za "širenje", dobiješ prvo kad ju izgradiš na level 10, a drugo na levelu 20.


Kad iz jednog naselja osnuješ ili osvojiš drugo naselje, mjesto za "širenje" ostaje popunjeno sve dok:
1. drugo naselje ne osvoji administrator iz nekog trećeg mjesta
2. drugo naselje netko ne zbriše s karte katapultiranjem na nulu


Rušenje pa izgrađivanje dvorca i/ili rezidencije neće promijeniti činjenicu da si se iz tog naselja već "širio" i ti nećeš dobiti nova prazna mjesta za "širenje". Ona su zabilježena u samom naselju, a dvorac i rezidencija ti samo omogućuju da vidiš koje je naselje i kad iz tog naselja osnovano/osvojeno.

WW-p
30.11.07, 00:21
znači ja sad s dvorcem na lvl 15 osvojim jedno naselje ( na 10 sam izgradio novo)i kad ga srušim dovoljna mi je samo rezidencija lvl 1 da mi nitko nemože odmah osvojit naselje nego mora srušit rezidenciiju???

Red dragon
30.11.07, 01:59
pocetnik sam u igri pa imam pitanje:confused:sagradio sam dvorac u prvom naselju da li je to dobro kasnije sam cuo da sam pogrijesio na lvl 1 mi je ako sam pogrijesio kako ga srusiti:)

Extremist
30.11.07, 02:02
Čekaj, to što neki (uključujući i mene) smatraju to greškom, ne znači da to stvarno i jest greška. Međutim činjenica je da je rezidencija puno jeftinija od dvorca, a ti si tek krenuo.

Kako god, sve se zgrade mogu rušiti iz glavne zgrade, ali tek kad nju izgradiš najmanje na level 10.

hzg
30.11.07, 02:03
To je tajna, koju nitko ne smije znati :)

kada stisnes na ovaj link http://forum.travian.com.hr/search.php i upises dvorac i onda ti se pojave teme

http://forum.travian.com.hr/showthread.php?t=1289&highlight=dvorac
http://forum.travian.com.hr/showthread.php?t=1263&highlight=dvorac
http://forum.travian.com.hr/showthread.php?t=1059&highlight=dvorac

A mozes i u ovu temu malo zaviriti!!
http://forum.travian.com.hr/showthread.php?t=861
Kada prondes skriveni odgovor onda ces i ti znati tajnu :)


Ovo je sve sala, ali odgovor stvarno vec imas tu, i diskudije sto je bolje i zasto.

Extremist
30.11.07, 02:04
Naselje u kojemu postoji rezidencija ili dvorac ne može se osvojiti.

WW-p
30.11.07, 08:50
nisi me shvatio, u mom je selu dvorac a ja bi osvojio selo od 15 farmi pa onda za koji tjedan dvorc prebacio u taj s 15 farmi...

SuperDrive
30.11.07, 09:24
Da bi ga "prebacio" moras najprije ovaj srusit i zatim ga tamo ponovno izgradit jer mozes imat samo jedan dvorac.