PDA

View Full Version : napadi - grupni

bessie
22.08.07, 13:31
Nešto mi nije jasno pa bi morala upotrijebiti malo hipotetike.
Evo npr., nekog igraća iz saveza opetovano pljačkaju i ne može si, zbog toga, izgrađivati naselje.
Jeli moguće da se onda svi igrači iz saveza dogovore za određeni dan, u točno određeno vrijeme, i svi zajedno, u isto vrijeme napadnu otimača ali ne u vidu otimačine, nego pravi napad u svrhu uništenja.
Dali tada pogibaju i svi naši vojnici (s obzirom da je omjer snaga daleko veći na našoj strani), jer u pravilima stoji da NAPAD ide do smrti, a pljačka do otimačine gdje vojska, pretežno, preživljava.
E muči me ta dilema pa ako netko ima već nekog iskustva po tom pitanju, bila bih zahvalna da mi malo to pojasni jer, kao što se vidi, ja sam početnik:)
Zahvaljujem!

Marvex
22.08.07, 13:53
PAA ja kao igrac na rangu 500 i neki trebao bih to znati ali za sada se jos obazirem na ekonomiju!
(mada mogu raditi vec veliki broj vrsta vojnika)
Ali ako hoces potrudit cu se rijesiti problem;)

Black Revenger
22.08.07, 13:53
nisam bas skuzil, vi to mislite napravit multinapad da svi npadi dođu iste sekunde?

imam ja jednostavnije rjesenje :D
buduci da se nemre zajedno napadat, a moze se zajedno branit posaljite vojsku tome koga napadaju pa da zeznete ovog napadaca.
ili jednostavno nek covjek napravi nekoliko skrovista i nek malo prestane radit vojsku pa nece bit nikakve stete ako ga taj opet napadne.

Marvex
22.08.07, 13:57
Evo, nasao sam!
Ovisi kojom se vrstom protivnik brani!
Idi na simulator bitke i provijeri onako kako mislis, (ako imas okupljaliste)
Ako ti napadnes sa dva legionara jednog pretorianca umret ce oba dva leg. i jedan pret.
To je taj prokleti krug;)
Ne ide!
Ali pazi!
Mozes ti napasti katapultima a on imati samo legionare i pogodi ko je jaci(jer si navela da je tvoji savez brojcano mocniji)
To ovisi koju vojsku imas...

hzg
22.08.07, 14:00