PDA

View Full Version : Kako rezidencija / palača pomaže u obrani?



dee78
13.10.07, 09:58
Kako rezidencija / palača pomaže u obrani?
Daje li viši lvl neki određeni postotak obrani?

Extremist
13.10.07, 10:27
Naselje u kojem postoji barem 1 level rezidencije/palače ne može se osvojiti. Dakle pomaže u obrani od osvajanja, ne s postocima ko neke druge građevine.

Deviant
13.10.07, 12:12
Kako rezidencija / palača pomaže u obrani?
Daje li viši lvl neki određeni postotak obrani?

recimo da nemas nikakvu vojsku, a netko te napada. u tom slucaju rezidencija/dvorac proizvodi seljake (koje naravno ne vidis) koji ce zatuci par neprijateljskih vojnika. sa vecim lvl-om ce moci zatuci vise vojnika, ali ne ocekuj nekakvu veliku cifru.

ako imas vojsku u naselju, rezidencija/dvorac ti daje odredeni bonus:
bodovi koji se dodaju obrani = 2*(razina palace^2)
znaci... za razinu 20 dobije se 2*(20^2) = 800 obrambenih bodova
sad treba to znati uvrstiti u formulu... ali poanta je da obrana dobiva neki bonus, ne u postotcima vec u bodovima.

naselje u kojem postoji dvorac i koje je proglaseno glavnim gradom, ne moze se osvojiti. ako je u njemu dvorac, a naselje pak jos nije proglaseno glavnim gradom, moze se osvojiti nakon sto se srusi dvorac. medutim... ono naselje gdje je izgradena rezidencija, ono se u svakom slucaju moze osvojiti (ali tek nakon sto je unistena rezidencija) jer se u rezidenciji ne moze proglasiti glavni grad, a jedino je glavni grad neosvojiv. hm... osim ako rezidencija nije u prvom naselju koje je jos uvijek proglaseno glavnim gradom. jesam pokrila sve mogucnosti? :D

Extremist
13.10.07, 13:40
ako imas vojsku u naselju, rezidencija/dvorac ti daje odredeni bonus:
bodovi koji se dodaju obrani = 2*(razina palace^2)
znaci... za razinu 20 dobije se 2*(20^2) = 800 obrambenih bodova
sad treba to znati uvrstiti u formulu... ali poanta je da obrana dobiva neki bonus, ne u postotcima vec u bodovima.
Ovoga nema u FAQ-u.


naselje u kojem postoji dvorac i koje je proglaseno glavnim gradom, ne moze se osvojiti. ako je u njemu dvorac, a naselje pak jos nije proglaseno glavnim gradom, moze se osvojiti nakon sto se srusi dvorac. medutim... ono naselje gdje je izgradena rezidencija, ono se u svakom slucaju moze osvojiti (ali tek nakon sto je unistena rezidencija) jer se u rezidenciji ne moze proglasiti glavni grad, a jedino je glavni grad neosvojiv. hm... osim ako rezidencija nije u prvom naselju koje je jos uvijek proglaseno glavnim gradom. jesam pokrila sve mogucnosti? :D
Nisi. Naselje u kojem nema ni dvorca ni rezidencije - ali su u izgradnji isto se ne može osvojiti. Da bi se osvojilo valja katapultirati glavnu zgradu na ispod levela 5. ;)

Deviant
13.10.07, 19:07
Ovoga nema u FAQ-u.
to su sitnice koje sam pronasla pretragom drugih foruma


Naselje u kojem nema ni dvorca ni rezidencije - ali su u izgradnji isto se ne može osvojiti. Da bi se osvojilo valja katapultirati glavnu zgradu na ispod levela 5.

neces zamjeriti ako dopunim? :)
ruseci glavnu zgradu ispod razine 5, gubi se preduvjet za izgradnju rezidencije/dvorca pa nema straha da ce napadnuti krenuti u ponovnu izgradnju rezidencije/dvorca odgadajuci tako osvajanje.