Stranica 1 od 3 123 ZadnjaZadnja
Prikaz rezultata 1 do 10 od 25

Tema: Projekt "MyTravian"

  1. #1
    Član foruma pinin's Avatar
    Registriran
    Jan 2008
    Postovi
    405

    Uobičajeno Projekt "MyTravian"

    Sta mislite?

    MyTravian

    "MyTravian" je alat koji će vam pomoći u svakodnevnom igranju Traviana, a nalazi se u .zip obliku.

    I. My travian sadrži tri datoteke:
    > Tutoriali
    > Grafička sučelja
    > Korisni linkovi

    1. TUTORIALI

    Mapa "Tutoriali" se dijeli u tri logičke cjeline: na tutorijale za Gale (Gali), Rimljane (Rimljani) i Teutonce (Teutonci), a pod svakom "podmapom" nalaze se dva tutoriala koji vam mogu pomoći u igranju.

    2. GRAFIČKA SUČELJA

    Pod mapom "Grafička Sučelja" nalaze se šest(6) vrsnih grafičkih sučelja za Travian, jedan(1) standardni te jedan tekstualni dokument namjenjen pomoći ako negdje "zapne".
    Imena tih sučelja su:
    > Nightmare (s temom noći)
    > Ecorce (izmjenjeno sučelje, prevladava smeđa boja)
    >Desolated (s temom zapuštenosti, srušenog sela)
    > Anim (animirano sučelje)
    > Autumn (s temom jeseni)
    > White (s temom zime i snijega)
    >Standard (standardno sučelje igre)
    Ta sučelja su pomno odabrana, te su jedne od najboljih na stranici <http://hr.travianskins.com> grafičkih sučelja.

    3. KORISNI LINKOVI

    "Korisni linkovi" nije mapa, već tekstualni dokument (pisan u wordu) koji sadrži jedne od najvažnijih linkova koji će vam poslužiti u "Travian životu". Linkovi se otvaraju direktno iz word dokumenta (Ctrl + klik miša preko linka).

    II. DOWNLOAD
    Downloadanje "MyTraviana" je potpuno besplatno i to možete učiniti preko "RapidSharea", klikom na sliku.

    Uređeno od strane pinin (23.01.10 um 00:30 Uhr)

  2. #2
    Član foruma Trilithon's Avatar
    Registriran
    Feb 2009
    Postovi
    546

    Uobičajeno

    Super ideja. Lijepo si to napravio, pomoc ce pocetnicima. Odmah skidam
    Uploadaj na mediafire jer rapidshare je previse zauzet i previse datoteka ima gore. Nece mi skinut :(
    s2 - kasko
    com7 - Trilithon - Nucleus

  3. #3
    Član foruma renez's Avatar
    Registriran
    Feb 2009
    Postovi
    22

    Uobičajeno

    Praise the lord! Yeah!
    /citat od Jeff Hardy-a/

    tnq

    cool
    Uređeno od strane renez (22.01.10 um 23:24 Uhr)
    ...........................http://slike.hr/slike/d/dx2_eca09.jpg

  4. #4
    Član foruma ~UnipLeXeD!'s Avatar
    Registriran
    Jan 2010
    Postovi
    34

    Uobičajeno

    tnQ, pomoč će početnicima

  5. #5
    Član foruma
    Registriran
    Jun 2008
    Postovi
    657

    Uobičajeno

    Tutovi
    Skinovi
    Linkovi

    Ovako je čak i preglednije, sve imaš na forumu...kad otvaraš linkove iz teme ne moraš ić u word, pa c/p u browser, nego samo klik

    Al eto, zašto bi jednostavno kad može komplicirano...

  6. #6
    Član foruma AquaTheLord's Avatar
    Registriran
    Dec 2009
    Postovi
    2

    Uobičajeno

    je mozes preko MegaUploada? ne mogu preko RS...

    tnx :sjekiraš::sjekiraš:

  7. #7
    Banned
    Registriran
    Jan 2010
    Postovi
    7

    Uobičajeno

    ako neko ne moze da skine preko rs, PM me dat cu mu svoj rs da skine sa njega, legalan je, ja kupio.

    eee hvala ti puno, ja evo trenutno skidam, dosta cemi pomoci !!!!!

  8. #8
    Član foruma pinin's Avatar
    Registriran
    Jan 2008
    Postovi
    405

    Uobičajeno

    odbiji axe :p

    btw. ja sam pisao linkove -.- procackaj malo po tutovima, evil me kopirao :gamer s mišem:

  9. #9

    Uobičajeno

    Citat Citat od Axe Effect Vidi post
[...]

    agreed.

    Nije li lakše imat ta tri linka od ovog cijelog sučelja koje se em mora skidat a ocito ne moze.. al ajde, brao na trudu..

    I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman.

    by big yellow guy

  10. #10
    Član foruma
    Registriran
    Feb 2009
    Postovi
    152

    Uobičajeno

    nije lose al,stavis u bookmarkse sve 3 stranicer s tutorialima,suceljima itd pa je i preglednije..

Slične teme

  1. Odgovori: 21
    Zadnji post: 16.07.10, 16:57
  2. Odgovori: 11
    Zadnji post: 04.07.10, 21:11
  3. Zašto piše "katapulti ne mogu opaliti pri pljački"?
    By bad blue boys in forum Stara pitanja
    Odgovori: 3
    Zadnji post: 24.10.07, 12:04

Pravila postanja